Internet Banking






Грошовi перекази "Аваль-Експрес"


Новини банку


RUS UKR ENG

Види документів у iBank 2 UA

У iBank 2 UA використовуються документи наступних видів:



Вихідні документи — фінансові документи, формовані клієнтом з метою доручити банку виконати визначені дії відповідно до документа.

Виписки — виписки по рахунках клієнта, формовані банком за запитом користувача.

Листи — інформаційні повідомлення між банком і клієнтом. Застосовуються вхідні листи — адресовані клієнту, і вихідні листи — адресовані банку.

Довідники — містять у собі інформацію про реквізити банків і кореспондентів, про коди валют та інші дані, що найчастіше застосовуються при заповненні документів. Використовуються для спрощення процедури заповнення документів.

Для вихідних документів і листів у iBank 2 UA передбачено поняття «статус». Статус документа характеризує стадію обробки документа.

У iBank 2 UA передбачені наступні статуси документів:



Новий — присвоюється при створенні та збереженні нового документа, при редагуванні та збереженні існуючого документа, а також при імпорті документа з файлу. Документ зі статусом Новий банк не розглядає і не обробляє. Статус Новий мають також вхідні листи, з якими користувач ще не ознайомився.

Підписаний — присвоюється у разі, якщо документ підписаний, але число підписів під документом менше, ніж необхідно. При внесенні змін у документ із таким статусом та його наступним збереженням статус документа змінюється на Новий.

Доставлений — присвоюється документу, коли число підписів під документом відповідає необхідному для розгляду документа банком. Статус Доставлений є для банку вказівкою почати обробку документа (виконати чи відкинути). Статус Доставлений мають також вхідні листи, що користувач уже переглянув.

На обробці — присвоюється документу при його вивантаженні в автоматизовану банківську систему (АБС).

На виконанні — присвоюється при прийнятті документа до виконання.

Виконаний — присвоюється документу при його виконанні банком і проведенні у балансі проводкою.

Повернений — присвоюється документу, не прийнятому до виконання. При відмовленні від виконання документа обов’язково вказується причина відмовлення. Документ зі статусом Повернений клієнт може видалити чи створити на його основі новий документ (при цьому статус документа стане Новий).

Вилучений — присвоюється документу, що видаляється користувачем. Документи зі статусом Вилучений не відбиваються в АРМ Клієнт.

Головний офіс:

01011, Україна, м. Київ, вул. Лєскова, 9
Інформаційний центр (цілодобово):
Тел.: 8 (800) 500–5000 (безкоштовно по Україні)
(044) 490–88–88 (київський міський номер)
E-mail: [email protected]