RU EN

http://www.aval.ua/
Найближчий великий банк
Гаряча лініяз протидії шахрайству
044 230 99 59
0 044 124 96 61 808
0 800 509 99 00
antifraud.unit@aval.ua

Телефон служби централізованої підтримки системи "Інтернет-банкінг"

0 800 505 770 (дзвінки в межах України безкоштовні)

!!!УВАГА!!!

Шановні клієнти, якщо Ви користуєтесь браузером Mozilla FireFox та під час спроби входу до Інтернет-Банкінга у Вас не з'являється вікно для вводу ключа та пароля, рекомендовано перевірити версію Java, що встановлена на Вашому комп'ютері. Якщо встановлено Java 8,45, то її необхідно видалити та встановити одну з переліку: Java 7.45, Java 7.51, Java 7.55, Java 7.75. Завантажити Java версій 7.45 та 7.75 можна з нашого сайту в розділі "Файли для скачування"

Шановні клієнти! Якщо у Вас при вході в "Інтернет-Банкінг" виникла помилка, або не з'являється вікно для вибору ключа та вводу пароля, Вам необхідно в налаштуваннях інтернет-браузера виконати очищення тимчасової кеш пам’яті. У випадку, якщо у Вас встановлено JAVA 8.45, необхідно змінити її на попередні версії! НЕ ОНОВЛЮЙТЕ JAVA ДО ВЕРСІЇ 8.45!!!

Приклади для різних інтернет-браузерів:
  • Internet Explorer – Пункт меню "Сервис" – "Свойства обозревателя" - закладка "Общие" - кнопка "Удалить". Див. малюнок 1
  • Mozilla Firefox - В браузері нажати одночасно Shift+Ctrl+Del, після чого на екрані відобразиться вікно очистки тимчасових файлів, в якому необхідно нажати кнопку "Очистить сейчас".Див. малюнок 2
  • Google chrome -

    1. Зайдіть в налаштування браузера, натиснув одночасно Ctrl+F12, і виберіть розділ «Инструменты».

    2. В відкритому меню вибрати пункт «Удаление данных о просмотренных страницах».

    3. В вікні «Очистить данные просмотров» необхідно вибрати із списку період, за який необхідно вилучити дані, наприклад «за все время».

    4. Дальше необхідно втановити відмітку «Очистить кэш» і переконатися, що інші відмітки невстановлені.

    5. Для завершення процесу необхідно натиснути «Удалить данные о просмотренных страницах».

    Також в самому браузері необхідно натиснути одночасно Shift+Ctrl+Del, після чого на екрані відобразиться вікно очистки тимчасових файлів.Див. малюнок 3
  • Opera - Натискаємо Ctrl+F12, далі перейти на закладку "Расширенные", зліва вибрати розділ "История", в строці "Дисковый кэш" натиснути "Очистить", далі натиснути "ОК".Див. малюнок 4
  • !!!УВАГА!!!

    Шановні клієнти! Якщо під час завантаження Інтернет-банкінгу у Вас виникають складнощі, необхідно перевірити версію Java, що у Вас встановлено. У випадку, якщо встановлено Java нижче версії 7.45 - необхідно оновити її. У випадку, якщо Ви використуєтовуєте ОС WINDOWS XP, НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ОНОВЛЮВАТИ JAVA ДО ВЕРСІЇ 8.25!!!

    Нижче наведена інструкція з приводу перевірки версії Java та встановленню нової версії:
  • Інструкція
  • Iнтернет - Банкiнг

    Завантаження Java-аплета "Браузер документiв", у якому i вiдбувається робота клiєнта з фiнансовими документами, може зайняти 30..60 секунд - у залежностi вiд швидкостi доступу в iнтернет.

    Пiсля завантаження й iнiцiалiзацiї Java-аплета з'явиться дiалогове вiкно для входу в систему. У вiкнi, що з'явилося, необхiдно вказати шлях до файлу зi Сховищем ключiв ЕЦП, вибрати зi списку необхiдний для роботи ключ i ввести пароль для доступу до ключа.

    При роботi через Proxy-сервер у дiалоговому вiкнi необхiдно вказати IP-адресу та TCP-порт Proxy-сервера.

    Бажаємо успiшної роботи!

    Розробник системи "Клієнт-Банк" - компанія "Біфіт"
    © 2002—2012 Райффайзен Банк Аваль